Garancia és szerviz

A garancia idötartama új alkatrészek esetén 12-36 hónap (ha külön nincs feltüntetve a terméken),  12 hónap szervizgarancia, ahol csak a cserélt alkatrész árát kell kifizetni. További egy év teljes körű garancia +12% kifizetésével vásárolható.

A szervizgarancia csak az Exact Office Számítás és Irodatecnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft által összeszerelt komplett gépekre vonatkozik, amennyiben a konfigurációt a felhasználó vagy más cég nem változtatta meg, és a gép zárócímkéje sértetlen marad ! Használt termékek esetén a garancia ideje 1000Ft alatt 3 nap, a felett 1 hónap.

A garancia nem vonatkozik helytelen használat, vírus, elemi kár, illetve idegen program által okozott hibákra. Garanciális ügyintézés az Exact Office Kft üzletben. A kiadott garanciajegy elvesztése esetén a garanciát érvényesíteni nem tudjuk. A garancia feltétele a garanciacímke sértetlensége, illetve a számla vagy nyugta másolata. Amennyiben a hiba garanciális jellege megállapítható, a hibás alkatrészt raktárkészlettöl  függöen azonnal cseréljük. A vásárlónak nem szükséges a jogszabályban elöírt  30 munkanapos határidőig várnia.

A megvásárolt számítógépre csak jogtiszta szoftverek beállítását és installálását vállaljuk. Nem tartozik a garanciális kötelezettségek közé a felhasználó által a gépre telepített programok müködöképességének biztosítása. Amennyiben az adott program hibásan vagy egyáltalán nem müködik a gépen, az Exact Office Kft vállalja, hogy a hiba okát feltárja. Ha a hiba (azonos típusú) alkaltrész cseréjével megszüntethetö, akkor garanciális javításnak tekintjük, ellenkezö esetben a mindenkori szervizdíjat, vagy óradíjjat ( 2000 HUF+ÁFA/megkezdett óra ) a felhasználó köteles kifizetni.

Általában :

A számítógép illetve az azon futó szoftver beállításai, (ide értve a Dos, vagy Windows, stb. operációs rendszereket, és a különbözö hardware-drivereket is) illetve a rossz beállításokból eredö hibák nem garanciális jellegüek! Kivétel ezek alól az OEM operációs rendszer, vagy más OEM program. A megvásárolt OEM software installálását elvégezzük. Az Exact Office KFt  nem felel az általa forgalmazott számítógép meghibásodása miatt keletkezett kárért. Az Exact Office Kft  csak a meghibásodott alkatrész értékéig vállalja a felelösséget, felhasználó vagy harmadik személy elmaradt üzleti haszna, vagy más anyagi vagy erkölcsi jellegü káráért a felelösséget kizárja.

Amennyiben olyan alkatrész cseréjét kéri a vevö, amelynek gyártása megszünt, vagy elavult, akkor az alkatrészt hasonló teljesítményü, esetleg más típusú azonos funkciójú termékre cseréljük. Ha nem találunk megfelelö alkatrészt, akkor lehetöség van a vételár visszafizetésére, itt a legutolsó listaárat, vagy az adott pillanatban kapható azonos teljesítményü termék árát vesszük alapul. Nem komplett gép, hanem alkatrész vásárlása esetén, (pl. processzor, VGA kártya, merevlemez, RAM, egyéb kártyák, stb.) csak abban az esetben fogadunk el garanciális reklamációt, ha az alkatrészt bizonyíthatóan szakszerviz szerelte a gépbe. Ellenkezö esetben feltételesen tudjuk az alkatrészt javításra átvenni.

A szervizre leadott számítógépben lévö adatohordozókon tárolt adatokért a cégünk semmilyen felelösséget nem vállal !

?Elöfordulhat, hogy a javítás során a merevlemezen levö adatok elvesznek, ezért kérjük hogy a szervizelés elött a fontos adatokat mentse le!

A szervizre leadott terméket az elkészüléstöl számított 3 hónapig díjmentesen tároljuk, utána értékesítjük, megsemmisítjük.

Ezt követően felénk már panasszal NEM ÉLHET !                            

 

1